zondag 5 november 2023

Eindcollecte:   Armeense Christenen
Koffiedrinken    In de kerk te Boskamp

Geloven doe je samen!
Daarom komen we in Olst en Boskamp regelmatig samen in één kerk om te vieren en met elkaar te ervaren wat ons als oecumenische christenen in beweging zet. Zo groeien we op steeds meer gebieden naar elkaar toe en werken we samen. Door geloof en vertrouwen te delen wordt het meer. Daarom bent u ook allemaal weer van harte welkom op zondag 5 november om 10 uur in Boskamp. Dan is het Willibrordzondag en gedenken we dat Willibrord rond het jaar 700 het geloof in onze streken heeft gebracht. Het thema van de dienst is: “Laat je stem horen”. Het projectkoor zal dit ook zeker enthousiast doen.