vrijdag 31 mei 2024 t/m zaterdag 1 juni 2024

Nacht van het gebed

vrijdag 31 mei 2024 t/m zaterdag 1 juni 2024
 Dorpskerk

"Onze gebeden kunnen komen waar wij niet kunnen komen. Wanneer we bidden zijn er geen grenzen, geen gevangenismuren en geen gesloten deuren” - Anne van der Bijl

Wereldwijd worden miljoenen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Here Jezus. Zij vragen keer op keer om ons gebed. En wat een kracht heeft gebed!
Zoals bovenstaande quote zegt, geloven we dat bidden verschil maakt voor onze vervolgde broers en zussen. Daarom houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland.

Doe mee met de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk van vrijdag 31 mei op zaterdag 1 juni in ‘De Bastiaan’, Kerkplein 3 te Olst. De ‘Nacht’ begint om 21.00 uur en duurt tot 01.00 uur.
Tijdens deze nacht  horen en zien we verhalen uit landen waar Christenen vervolgd worden. Er worden voldoende gebedsonderwerpen aangedragen en ook al ben je niet gewend om hardop te bidden, je bent van harte welkom.
Je kunt er ook voor kiezen om een deel van de Nacht mee te bidden. Schuif gerust aan!

Neem voor vragen contact op met: Jan Zijp, e-mail: janzijp@gmail.com, tel. 06 41 23 78 32. Meer informatie kijk op: https://www.opendoors.nl.

Jan Zijp