zondag 2 april 2023

Dorpskerk Olst

PALMZONDAG 2 APRIL 19 u - DORPSKERK OLST - KOORBIZNIZ

Passion in Olst, 2 april,  met Zwols koor Koorbizniz

Op 2 april om 19.00 bent u van harte welkom in de kerk. Koorbizniz, een koor vanuit de Oosterkerk in Zwolle, voert een Passion uit. Eigentijdse Nederlandstalige liederen, die we verbinden met het lijdensverhaal van Jezus. Een eigen versie van het beroemde televisie-evenement, met als thema 'De Vluchteling'. Jezus heeft ervaren hoe het is om op de vlucht te moeten, ontheemd te zijn en onveilig. In het gezicht van vluchtelingen en vreemdelingen kunnen we iets herkennen van het gezicht van Jezus zelf. Koorbizniz heeft de afgelopen jaren een Passion uitgevoerd in Zwolle, en dit jaar mogen we hen ook in Olst verwelkomen! Een avondviering met mooie en toegankelijke muziek, een aansprekend verhaal dat je aan het denken zet. Ds. Elly Urban uit Olst werkt aan deze viering mee.