zaterdag 9 april 2022

Theatervoorstelling "Zie de mens"

zaterdag 9 april 2022
 Raalte - Manege Hoogeweg
Prijs:
 Vrije toegang

Op vrijdag 8 en zaterdag 9 april wordt, in de Manege Hoogeweg in Raalte, de nieuwste theatherproductie van de Joseph Wresinski Cultuur Stichting gespeeld, met als titel 'Zie de mens'.
Het is een theatrale collage die geïnspireerd is op autobiografische geschiedenissen uit het leven van mensen in kansarme en kwetsbare situaties.De voorstelling wordt gebracht i.s.m. de werkgroep KESA Wijhe en de gezamenlijke Kerken Raalte.
De Joseph Wresinski Cultuur Stichting is een multicultureel theatercollectief uit Zwolle. Het bestaat uit mensen die leven in kansarme en kwetsbare situaties, en theatermakers.
Samen maken zij theater dat de werkelijkheid van armoede over het voetlicht brengt.

Meer informatie en aanmeldingsformulieren vindt u achter in de kerk en in De Bastiaan.
Zie ook de website.
De toegang is gratis maar u dient zich wel aan te melden en een vrije gift wordt op prijs gesteld.