zondag 11 december 2022

Bijzonderheid:
Voorganger:   Ds. H.C.S. Spit uit Diepenveen
Organist:   W. de Just
Eindcollecte:   Diaconie: Het Ned/Vlaams Bijbelgenootschap (1)
Kindernevendienst/
Oppasdienst
  "Komt u naar de kerk met kinderen of kleinkinderen en wilt u graag van de Kindernevendienst of Oppasdienst gebruik maken, neemt u gerust contact met ons!  Blandine Taal (06-30292520) en Jan Zijp (06-41237832)"
Koffiedrinken    In de Bastiaan na de kerkdienst

(1) Deze zondag is de eindcollecte bestemd voor het NBG:
Het Nederlands-Vlaams Bijbelgenootschap (NBG) brengt al meer dan 200 jaar de Bijbel dichtbij. We willen dat mensen in binnen- en buitenland toegang krijgen tot de Bijbel. Want in de Bijbel horen wij Gods boodschap van liefde voor de wereld, die ons in beweging brengt en onze weg verlicht.

De Bijbel raakt je. Het boek is dan wel eeuwenoud, toch geeft het steeds nieuw inzicht of zet het je aan het denken. Dat wij de Bijbel op elk moment en in allerlei vormen beschikbaar hebben, is best bijzonder. In veel landen hebben mensen geen Bijbel. Omdat ze die niet kunnen betalen, of omdat er nog helemaal geen Bijbel in hun taal beschikbaar is. Daarom willen wij de Bijbel doorgeven, in binnen- en buitenland.
Voor meer informatie: www.bijbelgenootschap.nl