zondag 22 januari 2023

Bijzonderheid:
Voorganger:   Ds. R. Roukema
Organist:   P. Visser
Eindcollecte:   Kerk in Actie - Missionair Werk (1)
Koffiedrinken    In de Bastiaan na de kerkdienst

(1) Missionair werk.
Bijna elk dorpsaanzicht in ons land wordt gekenmerkt door een kerktoren. Het tekent de rol die de kerk vanouds in het dorp heeft: middelpunt van de samenleving, ook vandaag de dag. Dorpskerken hebben, onder meer door hun diaconale activiteiten, een maatschappelijke functie.
De Dorpskerkenbeweging van de Protestantse Kerk biedt kleine gemeenten een platform waar zij ervaringen kunnen delen, ideeën opdoen en elkaar kunnen inspireren en motiveren om van betekenis te zijn in de eigen omgeving.
Uw bijdrage is van harte welkom.

Namens de diaconie: hartelijk dank
Ali Speksnijder