zondag 6 november 2022

Zondagsdienst Boskamp 10:00 uur

zondag 6 november 2022
 Kerk Boskamp

Bijzonderheid:   Oecumenische dienst (1)
m.m.v. zangkoor Ardente o.l.v. Carien Duursema
Voorganger:   Ds. J. Wiegers / L. in't Veld
Organist:
Eindcollecte:   KiA: Jonge Syrische vluchtelingen
Koffiedrinken

(1)  Geloven doe je samen! Daarom komen we in Olst en Boskamp regelmatig samen in één kerk om te vieren en met elkaar te beleven wat ons als oecumenische christenen in beweging zet. En we merken dat we gaandeweg dichter naar elkaar toegroeien. Op steeds meer gebieden kunnen we met elkaar optrekken en samenwerken. En zo groeit de ervaring dat het delen van geloof en vertrouwen alleen maar rijker en blijer maakt. Daarom bent u ook allemaal weer van harte welkom op zondag 6 november om 10.00 uur in de kerk van Boskamp!! Dan is het Willibrordzondag en gedenken we dat de missionaris en ‘apostel der lage landen’ Willibrord, rond het jaar 700 het geloof in onze streken heeft gebracht. Voorgangers zijn dominee Jaap Wiegers en Lammie In ’t Veld en koor Ardente o.l.v. Carien Duursema verleent haar medewerking.