zondag 4 september 2022

Zondagsdienst Het Averbergen (10:00 uur)

zondag 4 september 2022
 Het Averbergen - zaal HSU

Aan alle bewoners van Het Averbergen,

We nodigen u op de eerste zondag van de maand in de zaal van de HSU. Daar zijn we verbonden met de kerkdienst die die ochtend gehouden wordt in de Dorpskerk.
We zingen mee met de liederen die op dat moment ook in de kerk gezongen worden en kijken en luisteren samen naar wat daar gelezen en gezegd wordt.

Het bestuur van de HSU heeft ervoor gezorgd dat we een duidelijk beeld en een goed geluid hebben. En na de dienst drinken we met elkaar koffie en thee, zoals we dat op vrijdagavond gewend waren.

We hopen natuurlijk van harte dat u het fijn vindt om samen verbonden te zijn met de mensen in de kerk en samen de dienst mee te maken in de zaal van de HSU. En uiteraard is de gezelligheid van het samen koffiedrinken na de dienst ook heel belangrijk.

We willen u vriendelijk vragen om, als u belangstelling hebt, u op te geven. U bent helemaal niet verplicht om dan ook te komen, maar het is handig voor de organisatie om te  weten op hoeveel mensen we ongeveer kunnen rekenen. Ook is het fijn als u aangeeft of u van tevoren opgehaald wilt worden door een vrijwilliger. We zorgen er dan voor dat u op tijd aanwezig bent en ook weer terug begeleid wordt.

U kunt zich opgeven bij de heer Thies Bijmold (telefoonnummer 562623) of bij mevrouw Loek vd Graft (562119).