zondag 23 april 2023

zondag 23 april 2023
 De Bastiaan

Bedankmiddag

Gezellige middag als dank voor iedereen die een steentje bijdraagt aan onze kerk

De kerkenraad heeft ons gevraagd om, voor iedereen die een steentje bijdraagt aan de kerk, een gezellige middag te organiseren, als dank voor deze inzet. Dat doen we graag! We willen jullie dan ook uitnodigen voor een gezellige middag op zondag 23 april a.s. in de Bastiaan. Doordat we de afgelopen jaren te maken hadden met Corona(maatregelen) is het niet van een bedankmiddag gekomen. We zijn dan ook blij dat het nu wel kan en hebben er veel zin in!
Deze middag is er muziek van drie muzikanten, Bert Nonkes, Derke Altena en Jesse Mons-houwer. Jarenlang hebben ze samen muziek gemaakt en voor deze gelegenheid willen ze graag nog eens samen spelen. Bert is naast muzikant schrijver en theaterman. Deze middag zal hij met humor en Groningse nuchterheid verhalen lezen uit eigen werk. Daarnaast is er uiteraard de gelegenheid om gezellig bij te praten met elkaar. De middag begint om 14.30 uur en om 17.30 sluiten we af. Wij zorgen uiter-aard, voor koffie, thee en wat lekkers daarbij en voor een hapje en een drankje.
Omdat we niemand per ongeluk willen vergeten nodigen we iedereen bij deze uit. Er worden dus geen persoonlijke uitnodigingen gestuurd. Zegt het voort, zodat echt iedereen die z’n steentje bijdraagt, aanwezig kan zijn.

Zie voor meer informatie: Bedankmiddag onder Sociale Activiteiten

Blandine Taal-Musset,