zondag 28 mei 2023

Kerkdienst 09:30 - Zoogenbrink!

zondag 28 mei 2023
 Zoogenbrink

Bijzonderheid:   Pinksteren - Klein Salland dienst
Voorganger:   Ds. R. Slaar - Raalte
Organist:   C. Ovinge-Best
Eindcollecte:   Klein Sallandproject: Waterputten voor Bangladesh (Zie toelichting)
Koffiedrinken    In de Bastiaan na de kerkdienst

Op zondag 28 mei houden we de Klein-Sallandse Pinksterdienst (op De Zoogenbrink), het mooie natuurgebied tussen Boskamp en Diepenveen. We houden daar de dienst als vier kerken dus in de buitenlucht, al is er bij slechter weer de mogelijkheid om onder een dak te zitten. We gaan veel zingen en er is ruimte voor ontmoeting. Wie op een stoel wil zitten, mag die zelf meenemen. Wie geen stoel meeneemt, kan zitten op de strobalen die worden neergezet. Er is enige parkeerruimte, maar het is van alle kanten de moeite waard moeite waard om op de fiets naar De Zoogenbrink te komen. En het is natuurlijk altijd gezelliger om samen te reizen dan ieder voor zich.
Na afloop drinken we koffie en thee, kinderen zijn van harte welkom!
Nog een paar praktische tips t.a.v. de Pinksterviering op de Zoogenbrink.
  • voor de navigatie naar de Zoogenbrink intoetsen: Molenweg 3, 8121PP Olst.
  • kom op de fiets of rij anders zoveel mogelijk samen i.v.m. beperkt parkeren.
  • er liggen 100 strobalen, wilt u daarop zitten? Ter voorkoming van haken in kleding: neem zelf een kleed mee om op de balen te leggen.
  • u kunt ook een eigen stoel meenemen, graag met buizenframe, poten zakken weg in de grond
  • we hoeven niet 'paasbest' gekleed, maar Pinksterpraktisch. Dus i.v.m. teken in bos en wei liever geen slippers of blote benen.